4 stycznia 2009

Aktualizacja noworoczna

Już na początku istnienia bloga umieściłem linki do innych, odwiedzanych przeze mnie, stron z których czerpię inspirację albo po prostu czytam dla rozrywki. Ze wstydem przyznaję, że zaniedbałem ten element bloga i najwyższa pora to nadrobić. Nowy rok przynosi więc aktualizację linków.

Blog O naturze bez komentarza, prawie... to porcja genialnych zdjęć bezkręgowców. Autor powinien pracować dla National Geographic albo Davida Attenborough.

Kolejny blog - Obserwatorium Biologiczne - nie jest niestety od kilku miesięcy aktualizowany, warto jednak przejrzeć to co do tej pory zostało tam zgromadzone.

Na koniec dosyć specjalistyczna strona, a właściwie forum dyskusyjne Formicopedia. Poświęcone jest, wciąż uznawanemu za nietypowe, hobby, a mianowicie hodowli mrówek. Ja sam jestem obecnie posiadaczem dwóch niewielkich kolonii i uważam, że ich rozpoczęcie było strzałem w dziesiątkę.

Na razie to tyle. Jak sobie tylko coś przypomnę to dodam. W najbliższym czasie chyba nie będzie recenzji żadnej książki - aktualnie nadrabiam zaległości w fantastyce naukowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz