20 czerwca 2008

Internetowy Obserwator Mediów

Kiedy zakładałem bloga postawiłem sobie za cel promocję nauki i racjonalnego myślenia. Nie jestem oczywiście jedynym, który ma takie ambicje. Są ludzie, którzy robią to o wiele lepiej ode mnie. Jedną z nich jest pan Bogdan Miś, prowadzący blog Internetowy Obserwator Mediów. To on pierwszy w kraju doniósł o odkryciu fragmentów DNA spoza Ziemi (mój wpis na ten temat powstał więc dzięki niemu). Przyznam, że podziwiam talent pisarski pana Bogdana, ale co tu się dziwić - w końcu jest on zawodowym dziennikarzem. Naprawdę imponuje mi jego zwięzły, logiczny styl i racjonalny sposób myślenia. Zachęcam też do przeczytania bardzo krótkiego wywiadu z Bogdanem Misiem w serwisie Racjonalista.

3 komentarze:

  1. Witam,
    Chciałbym zwrócić uwagę, że daty mają swoją logikę i nie można znakować dokumentów datą "20 czerwiec", ponieważ dwudziesty czerwiec mógłby być w roku dwudziestym od początku kalendarza. Normalnie powinno być dwudziestego czerwca.
    Pozdrawiam
    DKnoto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jest to niezależne ode mnie. Serwis Blogger.com automatycznie tworzy nagłówek z datą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak też myślałem:-)
    Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości w rozwijaniu bloga.
    Jeszcze raz pozdrawiam
    DKnoto.

    OdpowiedzUsuń